Zwroty i reklamacje

Szczegółowe informacje na temat praw klienta do zwrotu i reklamacji znajdują się w zakładce Regulamin (pkt V SKŁADANIE REKLAMACJI I PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY).

 

PROCEDURA ZWROTU, WYMIANY LUB REKLAMACJI

  1. W przypadku chęci zwrotu, wymiany lub reklamacji towaru, gdy jest on uszkodzony lub posiada jakąś wadę, prosimy o wysłanie na adres mailowy kontakt@itorebki.pl lub adres do reklamacji (VITEL Dariusz Ugniewski Wygonowa 28B/2 05-230 Kobyłka) następujących danych:
  • imię, nazwisko, adres, adres e-mail klienta,
  • datę zakupu reklamowanego towaru,
  • nazwę reklamowanego przedmiotu,
  • żądanie klienta (zwrot, wymiana)
  • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwrócimy się do klienta o ich uzupełnienie we wskazanym zakresie.

Rozpatrujemy reklamacje w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wyślemy na podany przez klienta adres e-mail lub na adres poczty tradycyjnej.

Po odpowiedzi z naszej strony towar należy odesłać na adres:

VITEL Dariusz Ugniewski

Ul. Wygonowa 28 b,

05-230 Kobyłka

z dopiskiem „Reklamacja”.

 

2. Jeżeli produkt nie spełnia oczekiwań klienta, ma on prawo odesłać go bez podania przyczyny w ciągu 14 dni i otrzymać od nas zwrot pieniędzy. Zwrotu pieniędzy dokonujemy jedynie na podstawie rachunku lub Faktury, dopiero po otrzymaniu od klienta wypełnionego formularzu „Oświadczenie o odstąpieniu od umowy” oraz po otrzymaniu zwracanego towaru.

W powyższym przypadku prosimy o wysłanie na adres mailowy kontakt@itorebki.pl lub adres do reklamacji ((VITEL Dariusz Ugniewski Wygonowa 28B/2 05-230 Kobyłka) następujących danych:

  • imię, nazwisko, adres, adres e-mail klienta,
  • datę zakupu zwracanego towaru,
  • rachunek lub Fakturę
  • wypełniony formularz  „Oświadczenia o odstąpieniu od umowy” (link).

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwrócimy się do klienta o ich uzupełnienie we wskazanym zakresie.

Po otrzymaniu poprawnych danych poprosimy o zwrot towaru na adres:

VITEL Dariusz Ugniewski

Ul. Wygonowa 28 b,

05-230 Kobyłka

 

z dopiskiem „Zwrot towaru”.

 

W przypadku zwrotu lub wymiany towaru koszt dostarczenia produktu do naszej firmy ponosi Klient.

W przypadku wymiany lub reklamacji towaru, która była spowodowana błędem z naszej strony, zwracamy koszt przesyłki.